Full fart och semester!

Nu är det verkligen full fart här hemma! Lilla Anton har vart en väldigt lugn liten bebis fram till igår! För några veckor sedan tog han sina första krypsteg... lite då och då bara.. Annars har han hasat sig fram eller vart helt nöjd med att ligga där han ligger. Men igår bara kröp han iväg... och ställer sig upp och pillar på exakt allt!! Vi har haft botten i spjälsängen längst upp fram till igår. Han har verkligen vart så lugn! Igår när jag gick in och la han i spjälsängen så låg han så fint och stilla när jag gick ut, men han ville inte somna så Fredrik skulle gå in och stoppa om honom. Han kommer ut efter en liten stund med Anton och sa att Anton stod upp i sängen och hängde ut med hela överkroppen. SHIT! Det kunde ha slutat illa! Så det blev till att flytta botten enda ner... Efter det har han sovit gott lilla Anton.
Det säger verkligen bara pang! så händer det massor hos ett litet barn. Det kommer bli mycket att göra nu, men det är underbart! Känslan av när ens barn utvecklas och det händer nya roliga saker är helt underbar, man blir så lycklig! Det är skitroligt!! =)

Idag ska vi åka till Tanum. Det blir som vanligt att midsommar firas hos mormor och morfar. Fredrik fick lite ledigt i veckan så han, jag, barnen och pappa åker dit idag. Det ska bli så underbart, hoppas att vädret är med oss denna midsommar! Det är mulet ute nu, men förhoppningsvis blir det bättre. Nu ska jag börja packa och bada pojkarna så hörs vi senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0