Hade en sista grillning i Lerum! På lörd...

Hade en sista grillning i Lerum! På lördag går sista flyttlasset från radhuset i Lerum till lägenheten i Lunden. Tycker det känns väldigt skumt att mamma och pappa ska flytta från Lerum, men det kommer nog bli riktigt bra för dom. Det är ju bara mamma och pappa kvar i radhuset och dom behöver ju inte ha så stort + att mamma får mkt närmare till jobbet nu när dom flyttar och Lunden är asmysigt! Man måste ju gå vidare=) nu ligger jag och kollar på sf-kanalen, så många jävla skitfilmer det finns alltså!! Nu tror jag iaf att jag har slutat blöda helt efter missfallet, det kom bara lite imorse. Skönt att slippa bli påmind om det varje gång man går på toaletten... Jag känner mig rätt patetisk, det var ju inte ens ett foster, men jag blev så jävla ledsen när det hände! Det var ju så efterlängtat... Har fått för mig att det var tvillingar i magen och att ena dog och att en fortfarande lever. Känner mig konstig och illamående, men det är nog bara nåt som sitter i huvudet på mig. Jag måste helt enkelt acceptera att det faktiskt blev ett missfall den här gången och att det bara är att försöka igen! Nu ska jag gå och lägga mig så att man får sova lite innan det är dags att gå upp igen. SÅÅ godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0