1/3 2010

Tänk att det redan är Mars, helt otroligt! Tiden går äckligt fort...  På ett vis är det gott, men samtidigt känns det som att man inte tar till vara på tiden. Alexander har blivit stor så fort så man undrar vad som hänt, känns som att man missat massor även om man har vart här hela tiden... I don´t know... Han är iaf så jäkla duktig nu!

Vad har hänt idag då?? Alexander gick tillbaka till dagis efter att ha vart hemma en vecka pga. av den äckliga magsjukan. Idag var han på dagis för första gången utan blöja. Jag visste inte hur det skulle gå så jag knökade hela Alexanders låda på dagis full med ombyteskläder, men han klarade det jättebra=) Han använder ju bara pottan hemma, men man vet ju aldrig när han kommer nån annanstans och kanske glömmer av sig eller känner sig osäker, men han gick på pottan hela tiden! Mammas kille=)
Anton och jag har vart hemma och gosat och busat, han är så söt min lilla buse=) Han sitter jätteduktigt nu. Sitter helt själv jättelänge=) Just nu känner jag mig som en väldigt lyckad mamma med sånna duktiga barn.
När Anton sov middag passade jag på att greja lite med alla bilder på datorn. Glömde ju skriva igår att jag fick ett USB-minne i present också, av Robin. Jättebra, för jag känner att den här datorn kanske sjunger på sista versen.. cd-romen har slutat fungera så jag kan inte bränna skivor, så jag ska lägga över alla bilder på USB-minnet så att de inte försvinner. Alla bilder från de tre senaste åren ligger där, så det vill säga alla bilder på barnen. Skulle de försvinna vet jag inte vad jag gör.
Får greja mer med det imorn=)
Nu ska jag umgås med de i familjen som inte sover än.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad mysigt, tycker verkligen tiden går på trok för fort! ha det bäst! kramkram

2010-03-02 @ 09:00:58
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0