Fredrik är den bästa föräldern som finns!

Läste en artikel och såg på TV förut att pappor tydligen ska vara livsfarliga för småbarn. Sånt jävla skitsnack!!!! Det gäller ju verkligen inte alla män. Det kanske finns fler män än kvinnor som är lite oansvariga när det gäller små barn, men det finns nog många kvinnor som inte heller kanske bör vara hemma med småttingar. Tror jag iaf! Eva Sternberg tyckte inte man skulle lämna ett barn under tre år ensam med en man utan att en kvinna är närvarande. Det är ju sjukt för fan! Då har jag gjort misstagen flera gånger.. Alexander på snart tre år och Anton på sex månader har vart ensamma med Fredrik flera gånger. Det har gått jättebra varje gång. Det har aldrig hänt någonting och jag litar mer på Fredrik än mig själv! Han är den bästa föräldern som finns och är jättenoga med vad barnen gör och vart de är någonstans. Man kan ju för fan inte säga att alla män är livsfarliga för sina barn! T. ex när Alexander var liten så ramlade han ur sängen ibland under Fredriks ansvar, ibland under mitt ansvar... Och det var JAG, Jenny, Mamman, Kvinnan som var hemma och hade hand om barnen när Alexander brände sin hand på spisen. Inte Fredrik! Tycker inte man kan hänga ut alla män på det där viset... Så för en gång skull står jag på männens sida;) Och många med mig tror jag!

Män har tydligen också utvecklat sin hjärna till att skjuta bisonoxar och se tredimensionellt. Hahahaha.. Alla män eller?? Inte Fredrik iaf...

Här är artikeln

Nu ska jag snart titta på lyxfällan och glömma bort idioter...
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅÅÅhhh vad man blir arg när man läser sån, så jag hoppar över att läsa artikeln faktiskt, e så surt! Ha det gott, kramkram

2010-03-25 @ 20:48:06
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Nagel-häxan

Jag håller med dig Jenny !!! Alla karlar är faktiskt inte oansvariga svin-pälsar !!! De flesta e ju trots allt ganska goa' ;)!! Och måste säga att Fredrik är en helt otroligt go och varmhjärtad kille, presic som du Jenny !! Ni är två toppen föräldrar, era barn har tur!!

2010-03-25 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0