Grejar

Har gjort lite kaffe som jag smuttar på medans jag packar och grejar. Vi åker till min mormor och morfar idag=) Längtar så mycket! Har inte vart där sedan november så det ska bli riktigt kul att komma dit nu! Ska vara där till på måndag så det blir en liten minisemester=) Kul att Fredrik kunde vara ledig också.
Hos mormor och morfar är min plats där jag slappnar av och mår som allra bäst. Det är lugnt och skönt, ingen stress. Man gör vad man vill, är den man är och orkar man inte vara social så behöver man inte det=) Och vill man prata finns det alltid någon att prata med också. Det brukar alltid vara massor med folk där, mina kusiner, morbröder, mostrar med mera. Hur mycket folk det än är och hur mycket liv det än är så är det alltid lugnt ändå på nåt vis. Jag bara älskar det här stället=) Kommer aldrig tröttna på att åka till mormor och morfar hur gammal jag än blir! Världens bästa mormor och morfar=) Man känner sig alltid så välkommen, och det känns mer som mitt hem där än vad det gör här.
Det är närhet till havet också. Tanumstrand och Grebbestad ligger närmast. Hoppas vädret blir gott så att man kan åka till Grebbestad och gå på bryggan och äta en glass kanske? Sportshopen måste vi besöka. Det finns hur mycket kläder och skor som helst till mycket bra priser. Ska köpa ett par gummistövlar till Alexander bl.a.
Nu längtar jag till klockan 17, då kommer Fredrik och vi kastar oss i bilen och försvinner härifrån fort som fan!
Så här uppdateras nog inte förrän på måndag kväll skulle jag tro... Om inte min bror tar med sin dator till mormor och morfar. Vi är ju inte så moderna ännu att vi har en bärbar dator...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad mysigt, Glad Påsk på Er! kram

2010-04-02 @ 01:15:55
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0