Helgen

I helgen har vi vart hos Fredriks föräldrar. Det har vart väldigt lugnt och skönt och mysigt! I stället för att äta våfflor i torsdags gjorde vi det tillsammans i fredags. Det var jättegott, har väl inte ätit våfflor på ett år så det satt fint med lite sylt och grädde på. Vi tittade på let´s dance finalen som Mattias vann. Både Claudia och Mattias var väldigt bra så jag hejade inte på nån, eller på båda, eller vad säger man? Mattias showdans var dock liiite bättre och roligare än Claudias, men annars var de grymma båda två=)
I lördags gjorde vi inte mycket, vilket var väldigt skönt tycker jag. Vädret var kasst så jag och Anton var faktiskt inne hela dagen. Fredrik och Göran grejade ute så vi släppte ut Alexander till dom så att iaf han fick frisk luft och fick springa av sig lite. Han fick även sätta sig i traktorn och leka lite, vilket han tyckte var jätteroligt. Han är ju helt galen i bilar, traktorer, motorcyklar mm. Ja, allt som rullar=)
Ewa gjorde en jättegod lasagne till middag som vi åt med sallad till, sedan var det lördagsmys med körslagshelvetetFIASKOT. Innan resultatet av omröstningen var det iaf en myslördag med popcorn, ostbågar, dricka med mera.
Gud vilken skandal det blev med körslaget

1. Det stora felet. Att fel kör ropades upp som hade gått vidare och sedan inte...
2. Att kören jag hejade på åkte ut först
3. Att svenska folket röstar så jävla dåligt, så att de sämsta körerna kom på topp-placering
4. Att team Gyllenhammar inte får komma tillbaka på lördag.
Jag skiter i om det är orättvist mot de andra körerna, det får TV4 stå för. Heja Ralf!! =)

Jaja, i söndags tog vi en långpromenad allihop. Först till torget där Göran och Fredrik skulle se om de vunnit några pengar. Jag, Ewa och barnen gick in på Lindex och tittade lite på barnkläder och letade efter en go, lite tunnare mössa till Alexander, men där fanns inte mycket att hänga i granen. Han fick en mössa av sin farmor och farfar inne på sportaffären istället=) Sedan tog vi en promenad och tittade på vart Fredrik gått i skolan och sådär. Mysigt!
På eftermiddagen åkte vi hem för att Fredrik skulle titta på hockeyn. Då fick vi besök av min mamma, pappa och yngre bröder. Det blev pizza till mat och sedan lite kaffe. Alla åkte hem rätt tidigt så det blev en lugn kväll framför TV:n och Johan Falk=)
Nu tror jag att det är time to go to bed..


Alexander lekte i traktorn....


....och Anton tog det lugnt i soffan=)

Natti....

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hej! :)

Hoppas att jag inte stör en tisdag som denna, hihi ♥!



Är allt bra med dig idag ?

Det hoppas jag iallafall! ♥



Kram Jennie

2010-03-30 @ 16:09:02
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0