Sitter och funderar...

... på tatueringar=) Har två stycken just nu. En delfin längst ner på ryggens högra sida och en fjäril på nacken. Hade tänkt att bara göra en från början, men det är som en drog, har man gjort det en gång vill man göra det igen och igen... Man blir beroende.. Har så mkt idéer på tatueringar så hela jag kommer väl bli som en stor mänsklig teckning=) Nej då.. Nånstans får gränsen gå, men jag vet att jag ska tatuera in barnens namn, mitt eget namn, en till delfin så än är jag inte färdig. Älskar verkligen tatueringar. Det kan inte bli för mycket! Jag ska som sagt inte tatuera hela mig, men tycker det är jättesnyggt med folk som är helt tatuerade! Vi får väl se när och vad min nästa tatuering blir=)

Var för övrigt på läkarbesök med Anton igår, en 6 månaders kontroll. Allt såg jättebra ut, han utvecklas normalt och följer kurvan. Hade inte väntat mig annat, men det är ändå alltid skönt att höra när allt är bra=) Han väger nu 7,8 kg och är 68,5 cm. En liten plutt om man jämnför med hur stor Alexander var som vid 6 månader vägde ca 9 kg och var över 70 cm. Alla är de olika=)
Nä, nu ska jag gå och laga lite mat.. Korv med bröd, haha=) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0