Tar hand om mig själv=)

Idag har jag ringt och bokat klipptid hos Tina. Herregud, jag har inte klippt mig på åtta månader tror jag så ni kan ju förstå att mitt hår är slitet. Jag får ta tag i det där nu igen. Brukar ju klippa mig varannan månad iaf, men har inte riktigt prioriterat det sedan Anton föddes. Jag har haft jättemycket tid, men ingen ork på nåt vis... Har inte riktigt vart mig själv under en tid, men nu mår jag nästan som mitt gamla vanliga jag för nu tar jag hand om mig själv igen=)
Ikväll har jag även gjort inpackning i håret, ansiktsmask och målat naglarna. Det är så jäkla gott att få skämma bort sig själv ibland och bara få vara för sig själv en stund. Nu känner jag mig som en ny människa.

Nu väntar jag på att Fredrik ska lägga färdigt Alexander så att vi kan titta på Sex and the city=) Vi har bara 8 avsnitt kvar nu och som avslutning blir det filmen. Men sen då?? Vill titta på SATC hela tiden... Man blir verkligen beroende av den serien.. Jag älskar den! Vet inte hur många gånger jag har sett den. Min SATC samling är lika värdefull för mig som skor är för Carrie tror jag;) Tur att de håller på med andra filmen nu, då har jag något att se fram emot. Kul att Fredrik tycker om det också=)
Hoppas han kommer snart, då ska jag nog be om en fotmassage så blir den här dagen helt jävla perfekt=)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA låter helt underbart! ha det bäst, kramkram

2010-03-07 @ 08:17:51
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0