Väntar på mamma

Pappa och Fredrik ska på hockey ikväll, så mamma kommer hit och umgås med mig och barnen när hon har jobbat färdigt... dvs nu=) Då vet jag en Alexander som kommer bli överlycklig!

Har vart vackert väder ute idag. Jag och pojkarna vilade i soffan förut och då hade jag balkongdörren lite på glänt och det fläktade så gott och luktade verkligen vår! Kan den vara på gång tro? Fick iaf härliga vårkänslor=)
När vi var ute och gick förut så blåste det rätt mkt, inte riktigt lika skönt. Ändå gott med frisk luft och Alexander fick springa av sig lite.
Nej nu ska jag gå och koka lite potatis. Har gjort lite köttbullar som vi ska äta här idag=)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0