Antons premiärgung idag=)

Har vart en helt underbar dag idag! När jag och Anton lämnat Alexander på dagis imorse tog vi en lång härlig morgonpromenad i det sköna vårvädret. Anton somnade som vanligt gott i vagnen och jag bara gottade mig i solen=) Hemma gjorde jag färskpressad apelsinjuice och satte mig på balkongen och värmde ansiktet i solen.

Efter vi hämtat Alexander på dagis vid två så var vi ute på gården och gungade. Anton gungade för första gången idag=) GUD vad han skrattade! Han älskade verkligen gungan! Alexander tyckte också det var roligt när lillebror gungade så han ville hjälpa till att putta på.




Nu ska jag se ett avsnitt SATC innan jag går och lägger mig. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så mysigt! Gunga e urkul :D kramkram

2010-05-18 @ 21:45:04
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0