Hej och hå

Tänkte bara skriva att helgen har vart mkt trevlig=) Tänkte skriva igår, men jag mådde så fruktansvärt dåligt när jag kom hem. Tror det blev för mycket mat och kaffe igår...

I lördags var vi iaf hos Mia och Patrik och gjorde pizza. Det var mycket, mycket trevligt! Barnen var hos Fredriks föräldrar så vi kunde riktigt koppla av=)
Mina yngre bröder med flickvänner var med och Mia och Patriks kompis Johan, ett litet lagom gäng=)
Man gjorde sin egen pizza, jättekul! Alla hade köpt med sig ingredienser så det fanns mkt gott att lägga på, eller hur Patrik? =) Sedan satt vi och pratade och hade trevligt. Diskuterade myror bl.a vilket var väldigt intressant!

Igår var det ju morsdag.... Å inte fick jag NÅGOT! Jag har så snåla söner, vem uppfostrar dom? Tycker allt att Alexander kunde släpat med Anton till torget och köpt nåt fint.. men men...
Firade först hos Fredriks föräldrar. Där blev det brunch, massor av godsaker som pannkakor, gott bröd, jordgubbar med mera, med mera...
På eftermiddagen var det dags att åka till mina föräldrar. Där grillade vi gött kött och till efterrätt blev det glass och kaffe. MASSOR med mat igår... fy fan vad dåligt jag mådde hemma sedan.. Fick nästan springa upp från parkeringen för jag trodde jag skulle spy, men det gick över efter ett tag.. Och NEJ! Jag är inte gravid, mensen kom till allt helvete idag.....

Nu ska jag titta på Sunes jul!! Ni läste rätt ja! Sunes jul... Sunes pappa är ju störtskön=)


Mmm, kaffe!


Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0