Helgen...

Det har vart en helt fantastisk helg. Vilket underbart väder! Vi har vart ute nästan hela helgen, det har vart så gott!
I fredags var det dock inte lika gott.. Dagen var väl hyffsad, men på kvällen var det ett sånt jävla spöregn, helt otroligt vad det kan regna!
Pappa och Robin var här på kvällen och åt tacos iaf=) Pappa gillar egentligen inte tacos, "men det här var jävligt gott", sa han=)=) Det är INTE lätt att imponera på pappa med mat, men jag har lyckats några gånger!
Senare på kvällen kom Julia förbi efter hon jobbat och vi tittade på filmen "Familjen är värre" med Ben Stiller.. Gaylord Focker... HAHAHA så jävla bra!!=)
Igår åkte vi till Fredriks föräldrar och grillade. Vilket fantastiskt väder det var igår! Vi var ute hela dagen och Alexander fick springa omkring och greja, Fredrik och Göran klippte gräs och tvättade Fredriks bil, Jag och Ewa drack vin och lille Anton sov ibland och när han inte gjorde det var han väldigt ledsen=( Det var inte hans dag igår... Jag intalar mig att det är tänderna som är på G så fort han har sånna dagar, men jag har sagt det i 4 månader nu och han har fortfarande inte fått några tänder.. Nu måste de nog snart vara på G!
Vi hade väldigt trevligt iaf. Vi åt glass och drack kaffe och senare grillade Göran korv och fläskytterfilé. Till det åt vi ugnstekta rotfukter. Mums!
Idag har jag, Fredrik och barnen gjort en liten utflykt. Vi har åkt och tittat lite på olika platser vi kan tänka oss att flytta till. Vi åkte 45:an upp mot Lilla Edet, tyck vad ni vill men det är ett väldigt mysigt ställe! Det hade jag ingen aning om, det var faktiskt riktigt trevligt där. Ett jättemysigt litet centrum som hade en hel del affärer och restauranger. Vacker utsikt över älven också! Dit skulle jag nog kunna tänka mig att flytta faktiskt. Från Lilla Edet åkte vi till Trollhättan och köpte lite fika och åkte över till Uddevalla (till den sidan vi helst vill bo på. HAVET!)
Hade en jättemysig fika och så lekte vi lite på en lekplats innan vi åkte hem igen. Nu på kvällen kom mamma och pappa och hälsade på och lämnade lite av mina gamla saker. Mamma och pappa håller på att flyttstäda.. Det är inte många veckor kvar till de får sin fina lägenhet=)
Vi åt lite middag och drack lite kaffe. Alltid lika trevligt!
Nu ska jag snart krypa i säng=)

Bilder från igår...




Bilder från idag i Uddevalla...




God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så mysigt! Å ja, det är jätte mysigt åt det hållet, hade jag oxå kunnat tänka mig bo :D kramkrma

2010-05-24 @ 04:56:59
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0