Ska ta tag i detta igen

Har inte skrivit här på ett tag, men ska försöka ta tag i det nu igen. Har vart lite lat, på dåligt humör, bekymmrad för allt och inget... men nu känner jag att det glada livet börjar återvända=) Delvis för att värmen äntligen är här, planerna för framtiden känns jättebra och jag har bara fått massa ny energi helt enkelt!

Den här dagen har börjat helt underbart. Inget speciellt har hänt, men allt känns bara så förbannat bra=) Alexander och Anton var på toppenhumör imorse. Vi åt frukost, tittade på bolibompa och myste. Sedan klädde vi på oss och gick med Alexander till dagis. Tog på mig byxor och en inte allt för tjock tröja, men kände när jag kom ut att jag klätt mig alldeles för varmt!! Gud vilken värme vi har fått=) Hoppas den är här för att stanna! Och det luktar så GOTT ute. Lukten känner jag igen från när jag var liten och det var avslutning i skolan och man väntade på sommarlovet. De bästa dagarna i mitt liv!!=)
Efter vi lämnat Alexander på dagis tog jag och Anton som vanligt en promenad och lilleman somnade så gott i vagnen. Blev ingen jättelång promenad dock, för det var väldigt varmt.
Här hemma har allt luktat så gott idag! Har öppnat balkongdörren och fönster så att vårdoften kommer in och det fläktar så gott! Har ätit en jättegod omelett till lunch och kaffe på det. Det luktade också så gott tillsammans med våren.
Nu ska jag fortsätta dricka kaffe på balkongen!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

haft en bra morgon?

2010-05-21 @ 11:46:45
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0