Snart sova...

Ska snart gå och lägga mig.. Har vart trött jättelänge, men tvingar mig att vara vaken. Man vill ha lite tid för sig själv när barnen gått och lagt sig, men till vilken nytta? Sitter och spelar på King.com. Har satt in 50 kr och nu har jag kvar 19,50.. Går väl inte riktigt som jag tänkt mig så det är lika bra att sova så att pojkarna får en utvilad mamma imorn=)

Vi har inte gjort nåt speciellt idag, bara vart inne och grejat och busat. När Fredrik kom hem vid fem så gick vi ut en timma. Vi var lite på lekplatsen och lite runt om i området. Alexander var så glad när han fick vara ute i sina nya Blixtenskor.

En rolig sak Alexander sa idag:
Jag och pojkarna låg på golvet. Jag och Alexander på en sida och Anton mittemot. Vi försökte få honom till att krypa för han vill ju verkligen fram! Vi hejade på honom, "Kom hit Anton, kryp till oss. Kom till mamma och Alexander, du KAN krypa", men han bara sprattlade med benen så Alexander ställde sig till slut upp och sa "Äh, vafan, han kan ju inte..." och så gick han därifrån. Jag fick mig ett härligt skratt! Det lät ju så roligt när det kom ur en liten 3-årings mun=) Kunde inte hålla mig!

Lite bilder från idag...


Man blir som en solstråle
när man sovit middag=)



God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0