Våren

Äntligen är den här! Det är underbart väder ute.. Känns nästan lite overkligt, trodde ju aldrig att snön skulle försvinna. I helgen fyllde Fredrik 26 år så det skulle firas med grill och fint väder. Grill blev det, men det fina vädret var nån annanstans... Det dök upp först på Söndagen, när vi skulle åka hem från Nödinge=( Vi fick njuta en liten stund iaf.
Efter vi vart i Nödinge åkte vi hem till mamma och pappa i Lerum. De ska flytta från Lerum till underbara Lunden om ca 4 veckor, så jag och mina bröder skulle gå igenom våra gamla saker som stått på vinden.
Hittade massor med roliga saker från när jag var liten, fan vad jag skrattade! Berättelser som jag skrivit, teckningar som jag målat, brev från kompisar. Borde egentligen lägga upp lite berättelser här, de är riktigt grymma=)
Från tonåren hittade jag massa lappar jag och mina kompisar skrivit till varandra och skickat på lektionerna som handlar om gamla pojkvänner, snygga killar, tjejproblem, människor man tyckte illa om mm. SÅ roligt, allt sparar jag! Hittade även arga brev jag skrivit till mina föräldrar, HAHAHAHA! Fy fan vad roligt!

Igår var jag och Fredrik jätteduktiga! Vi tog tag i något som vi funderat på länge. Vi började pensionspara! Tänk vad gott vi kommer ha det när vi blir pensionärer=) Man har faktiskt ett liv då också, även om det känns jävligt långt bort!
Vi lämnade barnen hos mamma och pappa i mammas affär och åkte ner till Folksam vid Heden och träffade en asgo snubbe som hjälpte oss så bra, så vi känner oss jättenöjda. Nu längtar jag nästan till jag blir pensionär=) HAHA!

Idag är det underbart väder så så fort Anton har vaknat och vi har ätit lite så ska vi gå ut och njuta av vädret, gunga och leka. Ska se om Anton kanske ska premiärgunga också=) Får se vad han tycker om det!

Här kommer lite härliga vårbilder








See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0