Det bubblar i magen...

Är ju som sagt bara i vecka 14, men kan det vara bebisen jag känner så här tidigt? Jag vet att det går att känna bebisen i denna veckan men det är väl inte det vanligaste. Man kanske känner bebisen tidigare ju fler barn man har fått? I don´t know... Det kanske bara är gaser?? :)
Hur som helst så känns det som att det bubblar i magen på mig, precis så som det gör när man känner sin bebis första gången:)
Hoppas det inte slutar bubbla!

Ungefär så här ser bebisen ut nu. Otroligt häftigt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart att det kan vara bebis! :)

Jag började känna bubblet i vecka 14, GRATTIS! <3

2010-11-29 @ 15:45:40
URL: http://blueberrylife.blogg.se/
Postat av: Cornelia Schmidt

Nä men GRATTIS, att jag inte märkte något...he he...vad roligt med no. 3..då är rejäl fart hemma.

Kram till er alla från eran fotograf och GOD JUL!!



Cornelia

2010-12-06 @ 08:56:42
URL: http://arkadiafoto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0