Fredag

Idag har det vart lugnt här hemma. Jag och Anton var och handlade lite förut och sprang hem i ösregnet, tänkte att vi går verkligen inte ut mer än nödvändigt idag.
Vi somnade tillsammans en stund i vår säng, men efter ett tag vaknade jag och gjorde lite lunch. När jag ätit färdigt så hör jag att Anton ligger och pratar inne i sängen, så jag går dit och kikar och ser att han ligger och diskuterar något med sin napp:) Han låg så i minst 20 minuter. Han är rolig han:)
På eftermiddagen när vi skulle hämta Alexander så var det faktiskt strålande sol ute, så vi var faktiskt ute en timma efter dagis. Det var riktigt gott!

Snart kommer kusin Josephine hit så ska vi åka till mormor över helgen. Ska bli gott! :)

Gott väder idag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0