Hey...

Var precis en vecka sedan jag skrev här ser jag. Jag är så fruktansvärt seg...

Nu är är jag gravid i vecka 12:) Det känns bättre och bättre för varje vecka som går. Inte lika oroligt... Går in i vecka 13 om två dagar. Trodde att jag hade gått upp lite i vikt, men så är inte fallet. Jag har faktiskt gått ner två kilo. Trodde inte det för jag har ändå ätit mer nu än vad jag gjorde i början av mina andra graviditeter. Då gick jag iofs ner fem kilo i början. Vi får väl se vart detta slutar... Har ju ätit nyttigare mat och man förbränner ju mer när man är gravid.. Tänk om man alltid hade så här lätt för att gå ner i vikt:)

I helgen var vi hos Fredriks föräldrar. Fredrik skulle byta till vinterdäck och jag hjälpte till att ta lite kort på saker som Ewa och Göran vill ha ut på blocket. Det har vart en lugn och skön helg.. Svintråkigt väder bara, men men.. Snart är vintern här förhoppningsvis:) Fick låna två Johan Falk filmer av Ewa. De nya med Joel Kinnaman;) Kollade på GSI här om dagen. Ikväll får det nog bli vapenbröder. Tycker inte om Johan Falk bara för Joel Kinnaman, tycker faktiskt om filmerna ändå:) Älskar svensk film.. Särskillt polisfilmer. Och att den är från Göteborg är ju roligt med:) Sedan att Joel är med är ett stort plus, men min absoluta favorit är faktiskt Jakob Eklund. Önskar mig alla Johan Falk filmerna i julklapp faktiskt.

Igår var vi på Alexanders dagis och fikade lite. Personalen ville visa lite bilder som barnen gjort och även riktiga bilder på barnen och vad de gör på dagis. Det var väldigt mysigt. Alexander tyckte det var kul att jag och Anton var där, och Anton tyckte det var spännande med de andra barnen och alla leksaker.

Idag och imorn blir det städdagar här hemma. Får börja storstäda lite inför julen:) Imorn kommer Robin hit så att han och Fredrik får hjälpas åt att köra lite saker till tippen. Ikväll ska vi storstäda pojkarnas rum och testa med att lägga Anton i sin stora säng så att han får sova i samma rum som Alexander:) Det måste han ju göra när den nya bebisen kommer. Det är ett tag kvar, men tiden går fort!

Nu är det lunchdax:)

Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0