Mys

Nu känner man verkligen att julen är påväg:) Har bakat lussekatter i två omgångar. I förrgår med Alexander blev det lussekatter med saffran i, mums! Och idag blev det utan saffran:)
Ska även ta fram alla ljusstakar ikväll tänkte jag. Det är ju första advent på söndag. Så otroligt mysigt.
Idag kommer mamma och Robin hit. Mamma ska bo här i helgen medans Fredrik och göbbarna (pappa, Göran och Lennart) är i Borlänge och ska kolla på travet..
Det ska bli mysigt här hemma iaf. Har köpt lite räkor till oss. Jag kan ju för tillfället inte dricka vin så det får bli julmust för min del, men det är inte fel det heller:)
Har vart ute med barnen och åkt pulka i den lilla backan här utanför huset idag också. Det var ju jätteroligt så klart:)
Det är så himla mysigt att det ligger snö ute. Hoppas den får ligga kvar hela julen.

Igår gick jag in i graviditetsvecka 14:) Det går fort tycker jag. Börjar nästan bli lite stressad.. Hoppas på att vi hinner hitta nytt boende innan bebisen kommer. Ska bli riktigt mysigt med ett sommarbarn:D

Detta händer i vecka 14...

Nu ska jag sätta mig i soffan och vila lite. Har så fruktansvärt ont i ryggen.. Graviditetens negativa sida!

Puss och hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0