Nu är jag och Fredrik i Karlstad. En rikti...

Nu är jag och Fredrik i Karlstad. En riktig mysig, barnfri helg:) kan behövas ibland. Igår när vi kom hit var det lugnt. Köpte med oss lite godis och baguetter och kollade på idol på hotellrummet. Kul när idol faktiskt var här i Karlstad igår... Men vi kom upp för sent för att åka dit. Idag blir det hockey för vår del. Färjestad - Frölunda, och i morse käkade vi frukost mitt bland alla Frölunda spelare:) Trevligt! De bor på samma hotell fick vi reda på igår. Vi var ute på en liten promenad efter frukosten och jag kan tala om att det är snöigt och sviiinkallt!! Ska snart ta oss ut igen för lite shopping och lunch innan vi åker till arenan. Ikväll blir det nån god restaurang:) hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Tjenare, vad göres? :)

2010-11-20 @ 11:19:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-11-20 @ 12:58:46
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0