Trött och febrig

Japp, det är jag det... Har mått bra hela dagen utöver min äckliga trötthet, men på eftermiddagen idag så sa det bara pang så fick jag så ont i hela kroppen och frös som bara den. 38,7 graders feber också... Bara sådär.. Det råkar jag aldrig ut för annars. Ingen farlig temp, men jag hatar att ha så ont i kroppen. Tog en alvedon, så nu känns det bättre som tur är. Tror jag ska lägga mig nu så att jag kan känna mig bättre imorn så att jag och pojkarna kan åka till Julia och hälsa på:)

Har bokat hotellrum i Stockholm idag också. Det blev på Scandic Malmen på söder. Det kommer nog bli riktigt trevligt. Robin och Julia ska ju på en jordenrunt resa i några månader. De åker från Arlanda den 6:e januari, på pappas födelsedag. Vi åker upp hela familjen den femte för att gå på restaurang och fira pappa och säga hejdå till Robin och Julia. Stannar i Stockholm några dagar och det ska bli så roligt:) Har inte vart i Stockholm på länge och jag längtar otroligt mycket.

Nu säger jag god natt, så hörs vi imorn:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0