MYCKET dålig uppdatering här...

Kass jag är på att uppdatera då! Längtar tills denna helvetes tröttheten är över. Det är jobbigt! Jag har ingen ork till nåt nästan:( Så tråkigt!

Vad har hänt det senaste då? Inte så jättemkt. Jag är fortfarande gravid:D Tjohooo!! Är i vecka tio nu. Fortfarande tidigt, men denna veckan går den lilla bönan i magen från embryo till foster så det känns ju underbart. Den är ca tre cm lång och man kan se fingrarna och tårna. Så häftigt! På torsdag blir det ultraljud. Det tidiga.. Bara för att se så att allt är ok och hur många det är i magen:) Förmodligen bara en, men det är alltid spännande att se.

Har bokat hotellrum i Karlstad till mig och min älskling. Vi ska dit en helg i november och titta när Frölunda möter Färjestad, ska ut och äta och bara mysa.

Igår var familjen hemma hos mamma och pappa som bjöd på mat. Lammstek och potatisgratäng. Det var otroligt gott, och jag har längtat så mkt efter lammstek! Det var väldigt längesedan jag åt det:) Mums!

Annars så väntar vi på Mia och Patriks bebis som var beräknad till ons 20/10. Den kan ju titta ut när som hälst nu:) Det ska bli mycket roligt när den lilla krabaten kommer!

Ska försöka bli bättre på att uppdatera! Hörs senare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0