Shoppat lite:)

När Fredrik kom hem efter jobbet åkte jag ner till stan och shoppade lite. Behövde skor och vinterjacka och det fick jag tag på med en gång:) Det kan ju ta en vecka för mig annars innan jag hittar nåt jag vill ha, men idag klarade jag av det + lite till på mindre än två timmar. Göttans! Utöver skor och jacka blev det två par tröjor från H&M:s mamma-avdelning. Jag vet! Redan? Ja!! Jag är ju lite småfet + att det redan börjar komma lite mage och så kan jag växa i dessa goa tröjor nu i vinter och i början av nästa år. Japp, det blev det och ett par svarta leggings.

Mammaledig som jag är så betyder ju det att ekonomin inte ser ut som den gör när man jobbar. Då får man tänka till och hitta bra kläder till bra priser, och det tycker jag att jag lyckades bra med idag!

Riktigt, riktigt bekväma och varma skor! Din Sko, 499kr.


Varm och go jacka som även funkar en regnig dag. Kappahl, 699kr.


En av mammatröjorna som jag tänkte ha på mig på morfars begravning på onsdag...
H&M, 299kr.



Mmm, hittade julmust när jag var och handlade på hemköp i nordstan. Var bara tvungen att köpa med mig en flaska hem och tjuvstarta lite. Åå vad gott det var!
Visste inte att de börjat sälja det så här tidigt, men det var en vän som hade köpt på ICA Maxi och då blev jag så sugen.

Imorn åker vi hem till älskade mormor och sover där. På onsdag är det morfars begravning.. Jag har fortfarande svårt för att förstå... Jag vet inte om det är graviditeten och hormonerna som spökar, men jag gråter en stund varje dag. Hade inte den dumma blodförgiftningen kommit så hade han fortfarande vart här... Men samtidigt vet jag ju att han har det mkt bättre nu. Man måste tänka på det och inte tänka på sig själv.. Men FAAN vad jag saknar honom!

Nu ska jag nog slappa framför TV:n lite.. lägga mig om en liten stund.. Är något piggare idag:)

Ha det så gott mina vänner, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0