Sitter och myser med alla vakna i min fami...

Sitter och myser med alla vakna i min familj. Det vill säga alla utom Anton som slocknade runt halv åtta som vanligt:) han kämpar på min lilla gubbe:) för två månader sedan tog han sina första steg. I måndags ställde han sig upp och bara gick och idag springer han nästan fram. Han är överlycklig! Han skrattar nästan hela tiden när han tar sig fram:) han är jätteduktig! Robin och Christian har vart här med en ny tvättmaskin till oss idag. Fan vad här ska tvättas! Slipper man tänka på att boka tid i tvättstugan och bära de tunga säckarna med tvätt. Det blir ju svårare och svårare för varje vecka att bära. Går in i vecka nio idag och jag har redan en hemsk ryggvärk. Det lär ju inte bli bättre.. Vi vet ju varför, jag och barnmorskan... Undrar hur många bebisar det ligger där inne?? Nu ska vi snart se utröstningen i idol. Vi hejar ju på Olle som vanligt;) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0