Älskade morfar!

Det är inte särskillt bra med morfar faktiskt... Läget är stabilt för tillfället, men det kan ändra sig jättefort:( Han har ju fått en dum blodförgiftning som kan slå ut hela kroppen. Morfars njurar har lagt av så han ligger nersövd med slangar och andningshjälp och så. Fy fan..... Det KAN bli bra igen! Njurarna kan börja fungera så vi får hoppas på det bästa. Nu får han ändå sova och slippa ha ont lilla morfar.. Men jag vill inte att det ska vara såhär.. Jag vill att allt ska vara bra, men frågan är om det kommer bli det? Vad känner morfar? Han har det nog ändå ganska gott nu:) Man får tänka liiiiiite positivt iaf. Men jag vill att han ska bli bra och vakna så att man får prata med honom igen. Tänk om jag aldrig får prata med honom igen? Det här gick så fort.. Han åkte in i Fredags och på kvällen var Fredrik och mormor hos honom. Då var han tydligen väldigt pigg och skojade och pratade. Han ringde tom och pratade med pappa... Nu ligger han nersövd.
Jag åker nog upp till sjukhuset imorn med mamma, pappa, Robin och Christian. Kommer även åka upp senare i veckan med Josephine.
Mamma var där igår med moster Elisabeth och Ali. Idag var hon där med Ali och morbror Henrik. Henke körde hem mamma och passade på att titta in hos oss en stund med sina underbara barn:) Trevligt! Synd att de inte kunde stanna lite längre:)

Usch detta känns förjävligt! Så klart! Vet ju att han inte har vart bra på länge och sakta blir man väl sämre. Men det här kom bara PANG! Så här ska det ju inte vara... Vi är inte beredda på detta så det får inte sluta såhär! Han kan ju vakna upp igen, vi får hoppas på det!

Och lilla mormor.. Stackars mormor. Hon har ju levt med morfar nästan hela sitt liv. Tänk om han bara är borta snart? Det är så svårt att förstå..

Nu ska jag snart gå och lägga mig och bara vänta och vänta på att få åka till morfar!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0