Anton ett år!

Idag blir min minsta gubbe ett år:) Det här året har gått så sjukt fort! Det var inte längesen jag låg på förlossningen ju... Herregud.. Underbart är det iaf! Idag har Julia vart här och firat Anton i och med att hon jobbade igår när kalaset var. Mamma och pappa kom förbi en stund idag också så vi åt lite mat och tårta från igår.

Träffade på mina grannar ute idag med. De fick en liten son för en vecka sedan! En jättesöt liten pojke. Jag tycker Anton är liten, men guuud vad mycket de växer på ett år!! Anton är ju en jätte jämnfört med deras lille:) Nu blir man lite småsugen på en till iaf:) Det finns ju inget mysigare! Vill ju gärna ha en stor familj:) Två barn är så lite och det känns så snålt med bara ett syskon.. Tycker väl jag som har fyra bröder:) Kan man inte få fler så kan man inte.. Men hoppas vi får chansen igen och att det går bra nästa gång:) Om man skulle få bestämma så ska vi ha alla våra barn innan 30 års ålder iaf! Hur söta och goa de än är så vill man ju inte sitta med småbarn när man är 40 =/ Inte vi iaf. När vi är 40 klarar sig våra barn själva. Alexander är myndig och allt:) De är fortfarande i behov av sina föräldrar men på ett helt annat sätt. Vi behöver inte skaffa barnvakt eller springa efter småbarn och byta blöjor. Man ska ta det medans man orkar, och vid 35-40 år har iaf inte vi lust att byta blöjor och springa efter småttingar.. Men det är vad vi tycker:)

Här är iaf våran älskade lilla Anton när han föddes och idag, ett år senare:)


Fortfarande på förlossningen, väl inbakad i filtar:)


Idag:) En glad skit som leker med bilar! Älskar dig min lilla gubbe:)

Det var allt för idag. God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0