Humöret är på topp:)

Jag känner mig så nöjd och glad med allting för tillfället, härligt va? Ska ringa Christian idag och tala om vad för färger vi ska ha på väggarna här hemma så får vi se när han och Sophia kan sätta igång och måla:)

Helgen var jätterolig. Kalas varje dag:) Det var ju Williams 5-års kalas i fredags...
Och i lördags var vi hemma hos Fredriks föräldrar med några av deras goda vänner som har barn i samma åldrar som Fredrik och Mia. Och "barnen" har småttingar i Alexander och Antons ålder så det var mycket roligt för alla i lördags tror jag:) Mycket trevligt var det med god mat och allsång, haha. Fredrik vid gitarren som vanligt!
I söndags åkte vi hem till Karin, Tobbe, Oliver och lilla Måns och hälsade på. Där bjöds det också på mycket god mat och underhållning.. tyckte jag och Fredrik iaf:) Har aldrig träffat någon med så roliga och snabba kommentarer som Tobbe, haha! Så fick vi ju träffa lilla Måns för första gången. En alldeles underbar, gosig och fruktansvärt söt liten bebis som snart blir en månad. Man glömmer verkligen bort hur otroligt små de är i början. Såå gosig:) Nu längtar jag efter en till!
Så var vi ju och röstade i söndags också.. Har inga kommentarer om det. Jag lämnar det till alla andra som inte GÖR annat än att prata om valet. Jag blir illamående av alla som håller på och tjatar och tjatar och tjatar. Så, slutpratat om valet för min del!

Nu väntar jag på ett roligt och viktigt samtal;)
Sedan ska jag vika ihop alla babykläder Mia och Patriks bebis ska få när den kommer:) Ska åka till Mia och Patrik och lämna allting idag.

Ska hämta vårat PS3 hos SIBA idag också. Lämnade in det för 1 1/2 vecka sedan för att det var trasigt. Det skulle ta ca fem veckor att få tillbaka det, men det har redan kommit:) Göttans!

Nu ska jag ge Anton lite mat i väntan på samtalet.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0