Ikväll har vi vart och firat Alexander oc...

Ikväll har vi vart och firat Alexander och Antons kusin Williams fem-års dag. Det var mycket trevligt med mycket god mat och roligt att hela familjen kan vara samlad på en och samma gång:) Bara Julia som var saknad:( hon jobbar varje helg stackarn! Alexander och William hade jättekul ihop och sprang omkring och busade:) högljudda tyckte vissa, men vad fan pojkarna är 3,5 och 5 år gamla och det var Williams fem års kalas!! Man kan inte förvänta sig att de ska sitta stilla och jag tycker bara det är kul att de kommer så bra överens så jag struntar i vad resten tycker:) det var väldigt trevligt iaf, önskar vi sågs lite mer än vad vi gör... Vi fick åka hem vid nio med två trötta pojkar. Eller rättare sagt så sover vi hemma hos Fredriks föräldrar för det ska vara lite kalas här imorn med. Nu ska jag lägga mig och sova bredvid Alexander. Mår inte så himla bra... Är fortfarande äckligt trött som jag har vart hela dagen och illamående:( Snälla, jag vill inte bli sjuk igen! Hörs nog imorn iaf. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0