Inte en av de bästa dagarna i mitt liv....

Är ensam hemma med pojkarna denna helgen. Eller ensam och ensam.. Mamma var här igår och snart kommer Robin och Julia med lite mat och filmer:) Fredrik är i Karlstad med pappa, Göran och Måns på trav. Ikväll är de ute på nån god restaurang. De kommer hem imorn! Det unnar jag Fredrik! Man behöver vara barnfri ibland faktiskt, jag fick ju vara det en vecka nu i somras. Har fått Anton till att sova och Alexander tittar på film. De har verkligen vart två små monster idag, men vad ska man göra? Barn har ju sånna dagar. Imorn kanske det blir jättrebra!

Min älskade underbara morfar åkte in till sjukhuset igår med blodförgiftning... Han var ganska pigg igår när Fredrik och mormor var där och hälsade på. Idag har det vart riktigt dåligt:'( Han var medvetslös ett tag på dagen, det har verkligen inte sett bra ut. Mamma, moster Elisabeth och Ali åkte och hälsade på nu ikväll och då var han vid medvetande, så det såg bättre ut. Men läkarna vet inte hur det ska gå ännu. Det är ju verkligen inte bra och de kollar honom från timma till timma. Han är ju redan gammal och dålig så man vet ju tyvärr inte hur det går. Men jag hoppas och tror på att morfar är stark och klarar detta! Han kanske är bättre redan imorn? Han klarar detta!

Fick även reda på här om dagen att läkarna har hittat en stor hjärntumör på min farbror Lasse... Jävla skit! Varför ska dåliga saker hända underbara människor? Jag fattar inte... Hoppas verkligen att det kommer gå bra!

Tänker på morfar och Lasse, och vet att ni klarar detta!

Varför kommer det alltid flera dåliga saker på en gång? Inte en sak till säger jag bara, inte en sak till!

Nu ska jag duka fram i väntan på Robin och Julia!

Ha en trevlig helg alla! Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0