Lite bilder från helgen

Det blev inte så många.. Men lite från bowlingen och lite från Liseberg:) Idag kommer min systemkamera hem igen. Wihoo:) Den har ju vart i Spanien tillsammans med Christian och Sophia.


Bowlingen...




Liseberg...




Så där ja:) Några bilder iaf... Måste bara lägga upp en sak till nu när idol är igång igen:):):)
Jag säger bara Idol-Olle från Gotland!!! Ojojoj... Vilken röst och att han är väldigt lik min favorit skådis Joaquin Phoenix gör verkligen inte saken värre;) Bara han inte tabbar sig nu som förra årets Idol-Jon som var så jävla bra på audition, men efter det vet jag inte vad som hände...




GRYM!

Hörs senare! Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0