Lördag

Idag har vi vart på utflykt till Stenungsund och Tjörn. Jättemysigt! Det har vart så gott väder så vi stannade till vid Tjörnbron och gottade oss i det goa vädret och kollade på utsikten:) 
Sedan åkte vi till Stenungsund och käkade mat vid hamnen, vilket inte var en hit.. Det fick bli snabbt och barnvänligt så vi stannade till vid Eat där vi skulle beställa en barnmeny med korv med bröd och glass
"..... eeh..ok.... jag vet inte.... eeh... jaja, det går väl bra...
" sa hon i kassan. Mmm, jättebra! Och jag ville ha en hamburgare..
"... Mmm.. det kan vi inte göra för vi har nästan ingen personal...."
" Vad HAR ni då??"
" ..... eeh.... buffé.....eller lite goda baguetter.... fast nu ser jag att dom är slut.. ojdå..."
Hmm, då fick det bli buffé till mig, Fredrik och Josephine. Där var i stort sätt ALLT slut.. Det fanns ingen sallad och jag fick skrapa ihop det sista av lite pasta och köttfärssås. Det var nästan inget folk på stället, men de som var där gick fram och klagade på att de aldrig fick sin mat. Jag fick för mycket pengar tillbaka också för de kunde inte räkna, och tur var väl det. Borde fått allt gratis istället..
När vi gick därifrån såg man att det var minst fem stycken i personalen som stog och pratade med varandra och någon pratade i mobilen... Suck!

Jaja, det var mysigt på Tjörn iaf:) Och snart ska jag och Jossan ner till stan och möta upp Robin och ta en öl. Och vid tio tiden ska vi möta upp Julia efter hon jobbat så ska vi sticka och bowla:) Ska bli roligt! Nu måste jag göra mig i ordning.
Hej så länge!


Tjörnbron


Josephine med sin kamera:)


Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0