Uuäää

Iskall och svintrött!! Har sovit två timmar med Anton nu, men jag är fortfarande lika trött och inte ett dugg varmare med ett täcke på mig:( Kan det vara årstiden eller är det sjukdom på g? Igen?
Måste ta en varm dusch och en jävligt varm lunch.

En roligare sak är att jag har fått väldigt klart för mig om hur vi ska måla vardagsrummet och vad för möbler vi ska köpa:) Det sa bara PANG igår när jag kollade på halv åtta hos mig:) Såg en sån snygg färg hemma hos mannen som lagade mat igår. Nu är jag nöjd, mycket nöjd! Längar till det är färdigt nu. Får lägga upp bilder när det är färdigt.
Pojkarnas rum ska bli blått. Nähä?! Väldigt fantasifullt av mig att komma på att vi målar ett pojkrum blått, men jaja, det är en underbar färg också:)
Köket och hallen kommer förmodligen målas i samma färg, något ljust. Så mycket vet jag. Ska höra med Christian om lite förslag på det. Kommer bli kanon! Vi kommer absolut trivas bättre för ett tag innan vi hittar något nytt. Det kanske blir så fint att vi inte ens vill flytta sen;) Jodå! Har redan bestämt lite hur vi ska tapetsera nästa ställe:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0