Barnmorskan

Igår var jag och Anton hos barnmorskan. Det gick väldigt bra! Alla värden ligger helt perfekt. Järnvärdet kunde vart något högre, men så är det ju alltid. Det låg ändå helt ok! Bebisens hjärtljud låg på 142. Det har legat på 142 eller 144 varje gång. Pojke, flicka, pojke, flicka?? Undrar! Det är så spännande:) Nu är det inte så många veckor kvar. Går in i vecka 34 på fredag så nu tar det verkligen på det. Bebisen har lagt sig till rätta och min mage har sjunkit så man kan ju hoppas på att den vill titta ut lite tidigare än beräknat. Det gör den väl säkert inte.. Bebisen kan vända sig igen och magen kan sjunka så här tidigt, men att det ändå inte blir förlossning före beräknat datum.

Ett helt kilo har jag gått upp hittills också! Yes... ett enda kilo! Det är inte farligt, det är bara bra. Jag har tagit bort kilon av övriga mig för jag mår skitbra och magen växer som den ska så både jag och barnmorskan blev väldigt glada:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

1kg bara e helt sjukt å jag tror inte du hade nogt extra att ta av, jag har det haha men jag går nog upp under nästa ändå men ska försöka haha Jo det e nog som du säger att det löser sig och det faller sig nog naturligt när den dagen kommer vilket jag hoppas blir ganska snart :) Ta hand om er och det kan verkligen bli vad som hälst, ska bli spännande att se vad som tittar ut, kramkram på er!

2011-04-14 @ 08:43:58
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0