Måndag 4/4 2011

Då var vi hemma från Sälen igen. Vi kom hem i lördags kväll. Det var en väldigt trevlig vecka i Sälen, men det känns ändå väldigt skönt att vara hemma också.

Igår var vi på dop för pojkarnas lilla kusin Alva. Jag fick vara med ca fem minuter i kyrkan sedan var jag tvungen att gå ut och sysselsätta Anton som absolut inte kunde tänka sig att sitta stilla. Det kan man väl inte heller begära av en 1 1/2 åring så det var bara att så snällt gå ut:)
Fredrik är Alvas gudfar så han stog framme och höll Alva under dopet. Alexander satt kvar hos sin farmor och farfar, men fick gå fram och titta när Alva fick vatten på huvudet. Inga kort fick jag tagit under dopet:(

Idag har jag gått igenom och börjat tvätta alla bebiskläder som den nya rackaren ska ha när han/hon kommer:) Så himla mysigt. Nu börjar det verkligen närma sig och jag längtar så otroligt mycket! Det är två månader kvar, men veckorna bara springer iväg och när man har två små pojkar att ta hand om får man börja planera, tvätta och komma i ordning i god tid så att allt hinner bli gjort:) Idag när jag gick igenom kläderna så satt pojkarna så snällt tillsammans i fåtöljen med varsin gosefilt och varsin bok:) De har roligare och roligare med varandra och älskar att vara tillsammans. Det är så underbart att se!
Har även beställt ett mobilt bredband idag som ska komma någon gång i veckan. Underbart! Fick Spotify Premium gratis i tre månader också så nu ska jag äntligen fixa det till min Iphone:D
Imorn ska jag ringa och säga upp canal+ och vårt fasta bredband så vi kommer spara en jävla massa hundralappar varje månad:) Något vi borde fixat för längesedan!

Nu är det dags att krypa ner i sängen och sova så gott det bara går. Har börjat få kramp i benen nu igen.. Trodde jag skulle slippa kramp denna graviditeten, men icke sa nicke!
God natt gott folk!

Mina duktiga killar i fåtöljen under tiden jag fixade med bebiskläderna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0