Sitter och kollar på fuskbyggarna nu på TV...

Sitter och kollar på fuskbyggarna nu på TV4. Min kusin Micael är med i programmet ikväll:) Han är inte en av fuskbyggarna, han är en snäll snickare:) Ska bli kul att se när han dyker upp i rutan! Annars idag har vi vart ute en del i det kalla vädret. Var ute med Anton en stund efter att vi lämnat Alexander på dagis. Och när vi hämtat han på dagis stannade Alexanders kompis Calle, hans lillasyster och mamma en liten stund så vi var ute på lekplatsen och hade skoj:) Skönt att vara ute trots det kalla vädret! Känner mig något piggare idag. Har sovit lite bättre inatt och hoppas jag får sova gott inatt också:) Nu ska jag fortsätta kika på fuskbyggarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0