Ska snart gå och lägga mig för jag är så j...

Ska snart gå och lägga mig för jag är så jävla trött, irriterad, gråtfärdig och allt skit man kan tänka sig. Ska bara en sista runda till tvättstugan och hämta alla lakan och handdukar jag tvättat. Tack och lov luktade de nytvättade lakanen vårt tvättmedel idag och inte nån annans skit... Hade det gjort det hade jag nog slagit sönder hela tvättstugan. Så omoget förbannad är jag idag! Jävla graviditetshormoner... Så får man inte sova på nätterna heller.. Men blir helt förstörd på dagarna! Önskar att någon kunde söva mig och väcka mig när förlossningen sätter igång, vilket det iofs känns som att den kommer göra när som helst. Men det tror jag väl inte... Kommer säkert gå över tiden som vanligt! Orkar inte göra nåt och har inte lust att göra nåt.. Fy fan för denna känsla! Men jag vet att det kommer kännas bättre vilken dag som helst, kanske redan imorn, tack och lov! Saknar morfar också... NÄR ska det kännas bättre? När ska det kännas normalt och ok att han inte längre finns? Tänker på mormor och morfar varje dag.. Undrar hur det känns för mormor nu? Svårt att hålla tårarna tillbaka så fort morfar dyker upp i huvudet.. Undrar om det kommer kännas lättare när jag inte är gravid längre? Med alla konstiga känslor och så menar jag. Alexander pratade om sin gammelmormor och gammelmorfar idag:) Han har ju inte förstått det där med döden ännu, men han vet att gammelmorfar inte bor hos gammelmormor längre. Men jag är glad att han kommer ihåg morfar och pratar om honom:) Nej... Dags för tvättstugan, sedan ska vi se om jag får någon sömn inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0