Har haft en härlig dag!

Har hunnit med allt som jag tänkte idag så jag känner mig så nöjd! Efter frukosten satte jag på en maskin tvätt, tog hand om allt torkat nytvättat och slängde ut alla täcken och kuddar på vädring.
Har gått och smågrejat lite och vilade en stund innan lunch. Det var riktigt gott och behövligt!

Efter lunch tog vi på pojkarna och gick och handlade lite. Blöjor, mjölk, bröd och annat nödvändigt + varsin glass som vi mumsade i oss innan vi tog en promenad:) Anton somnade gott i vagnen och Alexander sprang runt och lekte. Efter en bit stannade vi till på en lekplats så att Alexander kunde gunga och åka rutschkana med mera. Anton sov fortfarande gott i vagnen så jag och Fredrik satte oss på en bänk och värmde ansiktet i solen. Det var riktigt härligt ute idag! Även om det har vart soligt innan så har solen inte värmt, men det gjorde den verkligen idag. Kan våren äntligen vara på väg tro?

När vi kom hem igen efter ca två timmar så tog Fredrik ett bad med pojkarna och jag tog tag i fönsterputsningen så nu har vi rena och fina fönster och pojkar:) Känner mig så nöjd med dagen!

Båda pojkarna somnade runt åtta-tiden så nu blir det nog lite film och godis innan man däckar igen.

Kram och god natt!

Dagens utevistelse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0