Härlig soldag!

Äntligen börjar det kännas som att våren kommer. Det är så skönt med lite sol ute. Man blir genast på bättre humör:) Känner mig fortfarande inte så bra tyvärr, men hoppas att det ger med sig snart!
Känner mig lite piggare idag men halsen gör så ont och huvudvärken vill inte riktigt ge med sig. Febern är iaf borta så jag har inte riktigt lika ont i kroppen som innan.
Har kunnat jobba mina dagar iaf och det känns riktigt bra:)

Vad står på schemat idag då? Denna soliga härliga dag ska ägnas åt städning... skitkul! Eller inte... Jag har ju inte orkat i veckan så idag måste det fixas lite. Jag har faktiskt sagt att när solen är framme med iaf några plusgrader och Fredrik är hemma och kan ta hand om barnen så ska jag tvätta fönstren hemma. Så idag kommer jag inte undan. Ska även tvätta en tvätt, vika ihop lite nytvättat, byta sängkläder.. Tror vi börjar så:) Ska ta en långpromenad med familjen också och få försöka vila lite.

Det är väl lika bra att sätta igång då:)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0