Inte mycket som hänt idag här hemma. Det v...

Inte mycket som hänt idag här hemma. Det vanliga, tvättat, diskat, lekt med barnen. Alexander har vart hemma från dagis idag med feber och hosta. Anton är inte heller helt kry, så det är väl barnens tur denna veckan. Alexander blev så ledsen när han inte fick gå till dagis så han sprang in på sitt rum och smällde igen dörren. Tror ni det fortsätter när han börjar i skolan och inte kan gå dit? Det hade ju vart bra:) Det har ju kommit en hel del snö idag... IGEN.. Man blir ju inte alls deprimerad... Var så glad igår när all snö och is var borta från vår kulle här ute och man såg gräset. Idag är den täckt av snö igen.. Hit med våren NU! Nu ska jag inte tänka mer på det för nu börjar min mat-TV kväll:) Halv åtta hos mig, Sveriges mästerkock, vad blir det för mat och middag på 30 min med Jamie Oliver :D Det är så jäkla roligt med matlagningsprogram! Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0