Måndag

Dagen började väldigt lugnt idag. Vaknade till strålande sol och ingen blåst ute, härligt! Anton åkte på nåt konstigt med magen igår så jag vet inte hur många bajsblöjor vi slängde igår + att han hade feber inatt så vi följde inte med ut imorse. Alexander, Fredrik och Jonathan var där emot ute klockan nio i backen:) Jag kikade från vårt vardagsrumsfönster när de åkte ner och idag blev det tre åk ner för backen för Alexander. Jag fick fotografera från stugan idag, men det gick rätt bra:)



På eftermiddagen när Anton sov middag hemma med Fredrik så gick jag, Alexander och Jossan ner till snötorget och tittade lite i affärer och fikade. Det var riktigt mysigt och väldigt gott väder. Synd att det var lite för kallt för att ta en fika ute..

Lite senare när vi var hemma igen och Anton vaknat så åkte jag, Fredrik, Anton och pappa ner till Sälens by där vi handlade på apoteket och tog en fika. Alexander ville vara hemma med de andra och leka med sina leksaker.

Anton har inte haft någon feber idag och det verkar inte vara några problem med hans mage längre så det är ju skönt:) Imorn får vi följa med ut till backen igen. Ska försöka ta med mig pulkan till honom imorn, men all snö är borta på vägarna så det är inte lätt att dra den överallt.

Nere vid snötorget idag



Jossans härliga kaffe latte-drickande stil:) Stackarn har så ont i ryggen!


Pappa och Anton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0