Onsdag

Hej och hå! Här i Sälen har vi en underbar dag! Det är så soligt och så varmt i solen. Jag och Alexander tog oss en morgonpromenad ner till snötorget för att köpa lite blöjor till Anton och så tog vi oss varsin glass och tittade på folket i backarna. Det är otroligt härligt här! Det enda jag är så förbannad över är att vi inte tog med oss Antons barnvagn hit. Det är ju vår här så snön på marken har smält så det går ju inte att dra pulkan överallt. Anton går ju själv, men vill aldrig gå åt samma håll som vi andra och jag är inte så pigg på att bära Anton just nu med min tjocka mage och onda rygg. Fredrik är ju ute och åker skidor så han kan ju inte hjälpa mig att bära. Jävla miss vi gjorde där, men men. Man kan ju hyra barnvagn här uppe annars, men allt var redan uthyrt för hela veckan.

Nu sover den lilla busen middag iaf så det blir snart kaffe på vår varma, härliga baksida:) Anton har fortfarande problem med magen, stackarn. Han bajsar brunt vatten ca 5 gånger om dagen ungefär kan jag lite fräscht meddela. Mellan blöjbyterna så är han i alla fall världens gladaste och mysigaste lilla kille:D

Ikväll ska vi till Lammet & Grisen, världens godaste restaurang! Det ska bli riktigt gott.

Bilder från imorse


Har suttit och försökt ladda upp bilder i en halvtimma nu. Jag lägger ner det för tillfälet. Det blev en nu iaf. Får ta resten ikväll eller imorn!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0