Sälen

Japp, nu är vi i Sälen! Vi åkte upp igår morse. Jag, familjen, pappa, min mosters man Göran och mina kusiner Josephine och Jonathan.

Idag har Alexander åkt skidor för första gången:) Det blev iaf två åk med Fredrik nerför backen, sedan blev han trött. Han tyckte det var roligt iaf så det blir säkert mer skidåkning för honom imorgon:) Idag har det blåst så otroligt mycket så pojkarna var bara ute i förmiddags, hoppas det blir bättre väder imorn.

Själv tog jag mig en promenad med pappa, Göran och Jossan ner till Snötorget där de skulle ta några öl. Jag fick nöja mig med loka och en ost och skinkmacka, men det är inte dumt det heller. Det var trevligt att sitta och prata ett tag. När vi gick tillbaka hem så höll vi på att blåsa bort. Hoppas som sagt att det blir skönare ute imorn!

Bilder från Sunne igår där vi stannade och åt lunch


Idag från skidbacken:)



Hörs imorgon igen:) Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0