Idag har det vart en kanondag! Jag var hos...

Idag har det vart en kanondag! Jag var hos barnmorskan imorse och allt såg bra ut:) Det är ju beräknad förlossning på fredag så nu är det nära. Jag berättade för barnmorskan idag att jag har haft värkar och vart illamående i ca två veckor men att det känns bättre nu. Då sa hon att det kan betyda att förlossningen är på gång. Hoppas kan man ju alltid göra:) Den kommer när den kommer, men GUD vad nyfiken jag är nu!! Efter Alexanders dagis idag tog vi en promenad i det härliga sommarvädret ner till affären och köpte oss varsin glass. Vi satte oss på vår favoritplats på en bänk under ett träd så att vi fick lite skugga på oss. Anton somnade i vagnen och Alexander la sig ner och vilade på bänken. Vi måste vart väldigt trötta allihop:) Jag satt och bara njöt i skuggan där det var alldeles lagom varmt för en gravid kvinna. Det är inte många sådana lugna stunder man får så man får verkligen ta till vara på dem! Nu är det dags att sova och hoppas på en härlig dag imorn med. Det blir nog bullbak imorn:) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0