Lördag

Jag har vart precis lika trött idag fast jag har sovit något bättre inatt. Har sovit två gånger under dagen idag, men det verkar inte riktigt hjälpa. Det är bara att acceptera att det kommer vara så här till bebisen har kommit.

Fredrik har vart iväg idag och hjälpt Christian och Sophia flytta medan jag var hemma med pojkarna. Jag är väldigt nyfiken på hur de får det i lägenheten men jag orkade inte följa med och det hade absolut inte funkat med pojkarna bland nymålade väggar och en massa möbler huller om buller. Får kanske titta dit någon dag i veckan:)

Kände mig lite piggare på eftermiddagen idag så vi åkte hem till mamma och pappa och åt middag. Skönt att inte behöva göra någon mat idag! :) Det bjöds på lammrostbiff som är så otroligt gott! Jag önskar att jag en dag kommer bli lika duktig som min mamma på att göra mat. Övning ger väl färdighet får jag hoppas;)
Vi var inte där så länge idag faktiskt. Mamma och pappa skulle åka hem till Christian och Sophia och titta på ESC, men både jag och Fredrik kände att det var gott att åka hem idag. Barnen var vilda som jag vet inte vad när vi var hos mamma och pappa. De var väldigt glada och goa men Anton har sånna hemska tjut för sig och det blev på tok för mycket spring i en liten tvåa fullt av folk. Alexander blir så uppspelt när han är bland människor han älskar att vara hos och Anton börjar bli helt tokig också:) När vi kom hem somnade Anton med en gång och Alexander blev genast lugnare så vi tittade på TV och åt lite chips. Idag hann han titta på Eric Saade på ESC innan han somnade och det var han väldigt lycklig för:) Jag tänkte försöka hålla mig vaken och se vem som vinner det här. Spännande! Jag TYCKTE det jublades mycket i publiken när Eric skulle sjunga;) Det gjorde det verkligen. Jag gillar låt nr 15 också.. So lucky heter den, men jag kommer inte ihåg varken land eller namn på de som sjunger den..

Idag trycker det på lite mer i magen igen. Det känns riktigt mycket emellanåt!
KOM NUUU lilla älskling, vi läängtar!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och heja på Sverige!

Älskade Alexander målade en bild på sig själv och Anton idag.
Jag fick bara hjälpa till med kropparna!
Den blev så otroligt söt tycker jag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0