Söndag eftermiddag

När vi kom hem från mormor idag så åkte Fredrik och Alexander till simskolan medan jag och Anton var hemma och tvättade och slängde lite skräp.
Mamma ringde vid två-tiden och bjöd oss på middag som skulle serveras halv fyra så jag och Anton tog på oss och åkte dit.
Det blev underbart god potatisgratäng med entrecôte och en väldigt god sås. Inte helt fel! Mina yngre bröder och Sophia var där och åt också innan de skulle skynda sig iväg till blåvitts träning. Det var ju trevligt att träffas en liten stund iaf:)
Lite senare kom Fredrik och Alexander så vi stannade hos mamma och pappa ett tag och tog det lite lugnt.

Det har vart en otroligt härlig dag. Mycket varm! Känner att jag behöver inhandla lite sommarkläder, men det är så svårt att göra det innan bebisen kommer och det har gått några veckor. Det är ju en stor mage + några kilon till som ska försvinna inom kort så det är lite svårt att veta vilken storlek man kommer ha. Får vänta några veckor till:)

Nu är det snart dags att lägga sig. Imorn tänkte jag baka lite bullar och städa lite. MÅSTE BÖRJA PACKA BB-VÄSKAN OCKSÅ!! Det skulle jag börjat med förra veckan men så blev det inte av... Men nu är ju bebisen snart redo att komma ut och då måste ju väskan vara färdigpackad:)

God natt mina vänner, hörs imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0