Suck.... Jag är riktigt trött, besviken oc...

Suck.... Jag är riktigt trött, besviken och förbannad på idioter till vuxna människor som slänger ur sig så otroligt barnsliga kommentarer och tror att man inte klarar något själv. Jag blir riktigt rädd.. Undrar vad det är för fel på folk. Jag orkar inte med det mera, men man är ju så illa tvungen... I alla fall.. Har vart och hälsat på Christian och Sophia i deras nya lägenhet idag:) Otroligt fin tvåa i Strömmensberg med en otrolig utsikt över Göteborg. Där kommer de nog trivas riktigt bra! Annars har dagen vart lugn. Alexander har vart på dagis och jag och Anton har vart hemma och bakat bullar och smågrejat lite. Har vart lite trött och irriterad idag, men det kanske har att göra med det barnmorskan sa igår om att det verkar som att navelsträngen ligger lite dumt till för bebisen att komma ut. Hoppas den flyttar på sig, men det är ju några veckor kvar på graviditeten som tur är:) Jag vill ju absolut inte behöva göra något kejsarsnitt. Det känns ändå som att allt kommer lösa sig:) Nu ska jag sova och hoppas på att inte behöva ta mig upp från sängen inatt för att gå på toaletten. Har vart och kissat sex gånger på mindre än en timma så nu tycker jag att jag är färdig med det till imorgon! God natt gott folk! Sov gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0